love

love
love

wtorek, 7 października 2014

Moje ukochane cytaty

O życiu :

Życie jest kolorowe ! Tylko Ty jesteś daltonistą.
Mimo trudności losu trzeba patrzeć na świat z uśmiechem;))
codzienne głupoty. Ale tylko to sprawia,że kocham życie ♥.
Życie jest za krótkie, by stać w miejscu i myśleć „co by było gdyby…”
Kocham zapach deszczu ♥
" lubiła tanczyc , pełna radości tak ciagle gonila ja wiattr " ; )
jeśli głupi ma zawsze szczęście, to ja jestem po prostu mega inteligentna.
"Rób co chcesz" - 3 słowa które sprawiają że kompletnie nie wiesz co robić
Definicja słowa"komedia"?-Moje życie. :)
 Daj Czipsa
- Poproś Ładnie
- No Daj
- A Proszę ?
- gggrrrr
morał Tej Bajki Jest Krótki I Z Nóg Zwala Chciałoby Się Czipsa lecz Duma Nie Pozwala :D

dostałam od życia gorzką czekoladę z napisem ' oby zawsze było Ci tak słodko '

i choć mam niecałe 170cm ten świat mnie przerasta

mam 14 lat, a mój życiorys jest lepszy niż 'moda na sukces'.

XXI wiek, w którym żyjemy.. witaj w czasach obłudy i ściemy

Czasem ludzie źle tłumaczą moje życie. Są błędnym translatorem spraw, których niekiedy ja nie mogę pojąć.
Mówię Ci "NIE", to słowo nie ma wiele znaczeń więc dlaczego odbierasz je inaczej ?
`. Gdy przychodzi ta cholerna chęć wykrzyczenia całemu światu prawdy, którą ukrywam w środku, zjawia się myśl, że przecież i tak nikogo to nie obchodzi, nie warto.
Chciałabym wrócić do tych chwil, kiedy moim największym zmartwieniem było, czy zdążę na wieczorynkę...

Muzyka:
` muzyka . - sens mojego życiaa . ! . <3!.
Jeśli pytasz mnie czemu słucham muzyki, to tak jakbym zapytała czemu oddychasz.

Choć muzyka nie jest wszystkim to bez muzyki wszystko byłoby niczym.♫
Muzyka zagłusza rzeczywistość, dlatego tak bardzo ją kocham♥
Gdy mam słuchawki w uszach, na piechotę mogę iść na koniec świata
Przyjaźń:
 Bo przyjaciel to prawdziwy skarb, maluje nam świat tysiącami Barw .
` jeśli prawdą jest, że śmiech to zdrowie , to dzięki moim znajomym będę żyła wiecznie .! ., ;♥

Przyjaciel - ktoś, przed kim można głośno myśleć.

są ludzie dla których potrafię być miła i uczuciowa. ale to tylko kilka osób - Ci najważniejsi.
Gdy Przyjaciół tylu wspaniałych masz, z wszystkim sobie radę dasz.
Lubię osoby, którym mogę powiedzieć: ‘Pamiętasz’…?;]
Przyjaciel to ten , który pozwala ci byc Wariatem do końca ! ;D ☻

Bo przyjaźń jest jak stara ulubiona rzecz. Ma wiele wad, ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić.
Jak to dobrze mieć kogoś , kto zamiast mówić ' będzie dobrze powie nie będzie dobrze , ale jesteś na tyle silna , że sobie z tym poradzisz.
Wiesz kim jest przyjaciel . ? kimś kto potrafi wytrzymywać z Tobą 24 h a mimo to jest mu mało, ktoś kto wie o Tobie wszystko a mimo to siedzi obok i Cię kocha..ktoś kto jak zobaczy Cię z płaczem pierwsze słowa jakie powie to ' kogo mam zjechać ? ' ... ktoś kto o 3 rano podniesie słuchawkę i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i Ci przytakiwać.. to ktoś dzięki komu się żyje. ♥_♥

- Chodź pomogę Ci. Podaj rękę.
- Ale..
- No dalej, zaufaj mi.
- Ale jak coś pójdzie nie tak, Ty też..
- To spadniemy razem.
Chodź, idziemy kraść powietrze.! ;D
- Albo ja, albo oni.
- Oni. Wiesz dlaczego ? Bo nigdy nie postawili mnie przed takim wyborem.
by z nimi wszędzie dojść nie licząc na fart, bo każdy z nich jest wiele wart.'
Ogólnie was nie lubię ale ewentualnie sie uśmiechne . ;)
Jak Ci dam cuksa to pójdziesz ze mną ? ;> .

Śmieszne:
-no co tam u ciebie słychać.?
-noo muzykę, telewizor i takie tam.

-ej on chce się ze mną spotkać w realu!
-no to się z nim spotkaj.
-ale u nas nie ma reala, jest tesco!

- Kocham deszcz, bo tylko on na mnie leci!
- Mylisz się, on cię olewa!

- eej , czy to prawda , że w 2012 będzie koniec świata ?
- no pewnie , a na polsacie będzie można obejrzeć powtórkę.

- Mamo, słyszałem że Twoja mama była głupia..
- Chyba twoja !

- Brak mi słów do Ciebie.
- Za mało książek czytasz to i słownictwo ubogie.

-opowiem ci kawał
-ahahahha
-z czego się śmiejesz? jeszcze nawet nie
zaczęłam.
-Ah tak? To przepraszam ale Twój wygląd jest równie irytujący
jak ten niewypowiedziany kawał.

-Masz coś do picia?
-A picie ma coś do mnie?:P

- Chcesz gumę orbit ? ^^ .
- Tak ! # .
- w listkach ? ; *
- nie w gałęziach . ;dd

- Co jest większym problemem ludzkości: niewiedza czy obojętność?
- Nie wiem. I mam to w dupie. ;]

- Lubisz mnie ?
- No jasne.. A ty mnie ?
- No jasne.. że nie. :D

- Chciałbym Ci powiedzieć, że zjadłem Ci jabłko..
- Zabiłabym Cię, ale.. jestem teraz zbyt zajęta zjadaniem Twojego drugiego śniadania! :D

- Mogłabyś mi powiedzieć w ilu % mnie lubisz ?
- Mniej niż zeroooo. :D

- Dzwonię do Ciebie, by zapytać się co wczoraj miałaś mi powiedzieć..
- Chciałam Ci powiedzieć żebyś nie dzwonła do mnie co 5 minut, bo zbankrutujesz. :D

- Kocham Cię.
- Tak wiem.
- Wiesz ? O_o
- Tak, wszyscy mnie kochają. :D

- Kochanie, wytarłam klawiaturę i teraz się z prawej strony świecą trzy zielone lampki, co to znaczy ?
- To znaczy, że klawiatura jest czysta.

-Odpowiedzi zaznaczamy ptaszkiem
-A długopisem można? ;D

- Co ci się stało w oko?
- Dostałem śrubokrętem od Kowalskiej.
- Przez przypadek?
- Nie, przez dziurkę od klucza.

Dlaczego szkoły nie da się podpalić?
Bo wszyscy ją olewają;)

- wiesz co się liczy ?
-dzwonek gdy stoisz przy tablicy;D

- Proszę Pana, czy można być ukarany za coś czego się nie zrobiło ?
- Nie.
- To nie zrobiłem zadania domowego.

- W takim razie zapraszam numer 4 do odpowiedzi ..
- A jest opcja "odrzuć zaproszenie?" ; DD








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz